26 Ekim 2023 Perşembe

Kral ve Ben

 

Merhaba sevgili dostlarım, bugün yine unutamadığım bir kitabı sizlerle paylaşacağım. Kral ve Ben. Annem, ben 13 yaşımdayken okumam için vermişti. İki günde 500 sayfadan fazla olan kitabı bitirmiştim. Hem çok sürükleyici hem de eğlenceli. Kitabın konusu: eşini kaybetmiş dul bir öğretmen olan Anna, Siyam Kralından çocuklarına eğitim vermesi için aldığı teklif üzerine küçük oğlu ile bu uzakdoğu ülkesine gelir. Kralın çok sayıdaki eşinden olan yüzden fazla çocuğu vardır. Bu ülkede kadınlara hiç hak tanınmamaktadır. Emretmeye ve istediğini yaptırmaya haliyle alışık olan Kralla Annanın sürtüşme yaşaması ise kaçınılmazdır… Kitabın filmini de seyrettiğimizi belirtmek isterim. Oyuncular: Deborah Kerr · Yul Brynner · Rita Moreno · Martin Benson; Rex Thompson'dı. İzlerken çok eğlenmiştik. Pazar sabahları saat 10.00'da TRT 1'de yabancı filmler yayınlanırdı. Biz de kahvaltımızı o saate denk getirirdik. Annem bir hafta pizza, bir hafta lahmacun,...vb. yapardı, keyifle yerdik. Kışın arada film sırasında salep te içerdik. Çok güzel zamanlarımız da oldu. Çok zor zamanlar da geçirdik. Şimdiki halimize şükrediyoruz. Bu arada bugün çok güzel bir haber aldım, çok mutluyum. Anneme bugün biyopsi yapıldı, en az bir hafta sonra sonuçlanırmış. Annem de yarın Ayvalık'a geliyor, en çok bir hafta kalacakmış ama olsun. Maya ve ben annemi çok özledik, ben izindeyken birlikte zaman geçiremiyoruz diye çok üzülmüştüm. İnşallah biyopsi sonucu da iyi olur, temiz çıkar. Benden şimdilik bu kadar sevgili dostlarım. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çocukluğuna İyi Bak

   Yolu; kendinden geçenlere... Yıllardır çoksatan kitaplar arasında yer alan ve başvuru kitabı olarak gösterilen BİRİM'in ardından  Dr....